Wekelijks mijn nieuwsbrief ontvangen?

Blogs

Stimuleren is beter dan verbieden

Tijdens een veranderingsproces, zoals nu, is stimuleren beter dan verbieden. Stimuleren van gewenst koopgedrag en stimuleren van verandering door de retail is noodzakelijk. Stimuleren is

Lees meer »

Overleeft de supply chain?

Fabrikanten willen direct verkopen, via internet, een outlet centrum (FOC) of eigen winkels. Informatie van het koopgedrag is een belangrijke reden. Is er dan nog

Lees meer »

De zomer van 2015

Een dynamische zomer, van de “bail-out” van Griekenland tot de overname van Wehkamp. Lees de analyse van ontwikkelingen. ontwikkelingen-zomer-2015 Bronnen: detailhandelsverkopen Wehkamp Mister Spex Picnic

Lees meer »

Dromen zijn bedrog

Gaat het nu echt goed in de detailhandels of gaat het vooral goed bij de internetverkopen? Waarom kopen wij anders, is dat vanwege de recessie

Lees meer »

Het einde van de opruiming?

Irritaties bij winkeliers over de onbeperkte opruimingen, slordige winkelstraten en klanten die wachten op het af prijzen van artikelen. Is het niet tijd om eens

Lees meer »

Sleepless in Seattle

Een nieuwsbrief speciaal over de ervaringen in Seattle. Studiereis van Shopping 2020, 1e week october 2014. Sleepless in Seattle-2

Lees meer »