Wekelijks mijn nieuwsbrief ontvangen?

Het einde van winkels?

Best verkopende boek bij managementboek.nl
Is het winkeltijdperk ten einde, ondergegaan aan internet en het nieuwe klanten gedrag? In dit boek wordt op deze interessante vraag ingegaan. Als winkels niet veranderen is een plaats in het Openluchtmuseum het hoogst haalbare in de toekomst. Maar er zijn echt wel kansen. Er moet meer worden samengewerkt, met andere winkeliers maar ook met leveranciers en onroerend goed aanbieders. Gezamenlijk moet gekeken worden naar de kansen, naar de mogelijkheden om aantrekkelijk te zijn voor klanten. Er is een behoefte aan nieuwe business modellen, met wederzijdse verantwoordelijkheden. Winsten alleen op basis van transacties is geen houdbaar model meer, er is behoefte aan verantwoordelijkheid, wederzijds belang en -afhankelijkheid en risicodeling.Natuurlijk de recessie is niet goed voor de retail, ook internet kan een bedreiging zijn, maar misschien is de grootste bedreiging wel de retailer zelf. Niet gefocust op klanten en niet bereid om open te staan voor veranderingen. Het boek is het best verkopende boek bij Managementboek.nl en overall staat het 2 achter de coaching kalender. Bij managementenliteratuur staat het boek op de 1ste plaats in de top 10!
Zie recensie:
Bestel NU
Lees ook de visies van Wehkamp.nl, Miele, Electrolux, Scheer&Foppen, Tom Coronel e.a.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *