Boeken voor de vakantie (3)

Dit laatste deel zijn tips voor boeken die van belang zijn voor retail. De oude spirit van de gebroeders Blokker is broodnodig in deze tijd. Niet afwachten wat er gaat gebeuren, maar de strijd aangaan om klanten te trekken, beleving te bieden en faciliteren bij het winkelen. Het oude ondernemersklimaat en ondernemers-intuïtie zijn essentieel voor […]

Lees verder

Deel 2: welke boeken moet ik meenemen op vakantie

De boeken uit deel 1 beschreven vooral de ontwikkelingen van platformen, de boeken in deel 2 gaan meer over de veranderingen, visie en impact. Wat gebeurt er en wat gaat er gebeuren? Wat betekent dit voor concurrentieverhoudingen en de strijd om het klantenbudget. Deel 3 zal meer gaan over de retail. Iedere keer enkele boeken […]

Lees verder

Samenvatting: De kracht van platformstrategie.

Op 17 mei wordt het eerste exemplaar van het boek De kracht van platformstrategie: het is buigen of barsten uitgereikt aan Ronald van Zetten (Frendz) en Kenneth Fontijn Directeur Benelux van Zalando. Het boek is te koop via de normale online en fysieke boekhandelaren. Hierbij een korte samenvatting: samenvatting De kracht van Platformstrategie

Lees verder