eMarketing

eMarketing

eMarketing, studieboek.
eMarketing (2010) is een studieboek voor HBO en academisch onderwijs. Dit is ook het basisboek voor het NIMA diploma eMarketing. Het boek beschrijft de ontwikkelingen van marketing, informatie technologie en internet en hoe deze ontwikkelingen nu integreren. De veranderingen in het menselijk gedrag en bij bedrijven leiden tot structurele veranderingen. Het marketingvak wordt anders door de toepassing van internet en IT. Wat zijn de kansen en mogelijkheden en hoe kun je een succesvolle marketingstrategie voeren. Dit boek is uitgegeven  door Uitgeverij Noordhoff. Binnenkort zal ook de Engelse editie verschijnen speciaal voor het academisch onderwijs bij Routledge in Londen. Zie hier voor aanvullende productinformatie en bestelmogelijkheid

Shopping 3.0

Shopping 3.0

Shopping 3.0 (2010)
Shopping 3.0 is de aangepaste en bewerkte Engelse editie van het nieuwe winkelen. De conclusies van  het boek “het nieuwe winkelen” zijn onderzocht op het Engelse koopgedrag en op de Engelse retail en webwinkels. Hierbij werd bijvoorbeeld geconstateerd dat “click&Collect” al enkele jaren door John Lewis werd gebruikt om internet aankopen in de winkel op te halen. Pas recentelijk wordt deze service ook in Nederland meer toegepast. Zo leidde het onderzoek tot nieuwe inzichten en nieuwe mogelijkheden. De Engelse retail loopt net iets voor op Nederland. Nadere informatie en bestelmogelijkheid

Pagina 3 van 3123